-
Óptica Activa 2.
Diseño integral: gráfica, master corporativo, interiores, mobiliario y packaging.
Siguiendo la identidad corporativa desarrollada para la marca, se ha reformado este local para adaptarlo a la nueva imagen. Se han hecho las variaciones necesarias adecuándose a las características propias del espacio y se han adaptado algunos de los muebles existentes.
Se sigue con los objetivos marcados en el manual de identidad corporativa: conseguir un espacio atractivo para una experiencia agradable, transmitir la importancia del diseño independientemente del precio y difundir el mensaje Activa.
Fotografía de Alba Rodríguez
www.albarodriguez.es
-
-
Òptica Activa 2
Disseny integral: gràfica, màster corporatiu, interiors, mobiliari i packaging.
Seguint la identitat corporativa desenvolupada per a la marca, s’ha reformat aquest local per adaptar-se a la nova imatge. S’han fet les variacions necessàries adequant-se a les característiques específiques de l'espai i s'han adaptat alguns dels mobles existents.
Es continua amb els objectius establerts en el manual d'identitat corporativa: aconseguir un espai atractiu per a una experiència agradable, transmetre la importància del disseny independentment del preu i difondre el missatge Activa.
Fotografia d'Alba Rodríguez.
www.albarodriguez.es
-
-
Activa 2 shop.
Integral design: graphic, master, interiors, furniture and packaging.
According to the corporate identity developed for the brand, the space has been refurbished to be adapted to the new image. The necessary variations have been made according to the characteristics of the space and some of the existing furniture has been adapted.
The objectives set out in the corporate identity manual are pursued: obtain an attractive space for a pleasant experience, transmit the importance of the design independently of the price and spread the Activa message.
Pictures by Alba Rodríguez
www.albarodriguez.es
-